Sunday, September 29, 2013

Photos from yesterday's Show

Here are some photos from yesterday's "Hajichi" program.
 
I was reviewing my speech at JAA

 
With a dancer Ms. Haruka came from Okinawa
 
With Mr. Shingaki
He is a stage actor came from Okinawa
and husband of  Ms. Haruka
 
With Ms. Sumiko Kitajima
 
Thank everyone who joined the program!
 
See you soon.
 
昨日の公演無事終了いたしました。
 
公演中の写真撮影は禁じられておりましたので
スナップ写真だけ載せています。
 
北島角子さん本当にお疲れ様でした。
 
お芝居も踊りも堪能させていただきました。
 
ご来場くださった皆様方
誠にありがとうございました。
 
 
 

No comments:

Post a Comment